maandag 9 november 2015

Omdat je met alleen je hoofd ook nergens komt... Een kliederschort

 In navolging van haar grote zus en broer is ook onze jongste dochter toegetreden tot de Beeldtklas. De Beeldtklas is een initiatief van Danielle Tuin van Studio Beeldt met DT. Al jaren geeft zij na schooltijd lessen beeldende vorming bij ons op school, en al die tijd heeft ze al een kind van ons, tot plezier van alle partijen.
Juist voor kinderen die veel met en in hun hoofd bezig zijn, is het heerlijk om creatief bezig te zijn, en wat een geluk hebben wij dat Danielle bij ons op school komt. Eindeloos veel technieken kent ze, ze beschikt over zoveel materialen en ze begeleidt alle kinderen op hun eigen niveau. En dat is in het geval van onze kinderen niet per definitie altijd het hoogste niveau, maar ze hebben er zoveel plezier in!
Met al het kliederwerk is een schort wel handig. Ik had een tuniek in de kast hangen die ik een aantal jaren geleden voor mezelf had gemaakt en die ik eigenlijk nooit meer droeg. Tunneltje gemaakt in de hals en de mouwen, elastiek erdoor en klaar was het schort. Lekker lang voor een dame die graag jurken draagt.

Sinds vorige week is ook de oudste weer bij Danielle begonnen met lessen Beeldende Vorming. En als ik me niet vergis, gaat mijn zoon binnenkort ook weer mee. Heerlijk het hoofd even naar de achtergrond en de handen uit de mouwen.

Hieronder wat werk dat jongste dochter de afgelopen weken gemaakt heeft.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!