donderdag 21 april 2016

Gewoon leuk: Blusentop

Een lekker snel tussendoorwerkje. Kan niet misgaan zou je zeggen. Nou ja, dat kan wel hoor, als je haast hebt... En dat had ik, want ik wilde het topje vanmiddag afhebben, omdat het morgen weer slechter weer zou worden, en Ik graag wilde dat hij leuk buiten op de foto kwam,
En zo kon het maar zo gebeuren dat ik een knoert van een beginnersfout maakte en de buitenkant van het ene deel keurig aan de binnenkant van het andere deel had zitten. Afijn, dat was snel opgelost, da's het voordeel van locknaden, die haal je zo uit.
Voor de bandjes gebruik ik normaal zelfgemaakt biaisband van een van de lapjes die ik in het kledingstuk gebruik bijvoorbeeld, maar ik had al heel lang zo'n goedkoop bandje liggen dat er eigenlijk best leuk bij paste en dat wel op mocht. Dat het goedkoop is merk je aan van alles. Zo koop je een rolletje dat niet uit een stuk maar uit 3 losse stukken blijkt te bestaan, en het is dusdanig slordig geknipt dat het op een punt nogal draait. Dat doen we dus ook niet meer, volgende keer weer ietsje meer tijd aan besteden en zelf maken.
Evengoed, leuk topje, gaat in de kast voor als het echt warm is. En eigenlijk voor op bijvoorbeeld een spijkerbroek. Maar die wil dit dametje niet aan....

1 opmerking:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!